صافکاری و نقاشی در ورامین و قرچک صافکاری و نقاشی در ورامین و قرچک

صافکاری ، نقاشی و سرامیک خودرو در ورامین و قرچک

یکی از خدمات بی‌نظیری که توسط تیم ما ارائه می‌شود، سرویس صافکاری ، نقاشی و همچنین ماشین در هر جایی از ورامین و قرچک است که شما بخواهید. اگر شما در هر ساعت از 24 ساعت روز دچار تصادف شدید میتوانید با تماس بگیرید تا خودرو شما به مرکز صافکاری منتقل شود . اگر خودروی شما در یک تصادف آسیب دیده و قسمتی از بدنه از بین رفته یا فرورفتگی‌هایی در آن وجود دارد که نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید به تیم متخصص ما اعتماد کنید. بهترین تعمیرکاران شهر در اینجا گردآمده‌اند تا به سرعت به مشکلات خودرو شما رسیدگی کنند و هر نقصی در ظاهر آن را برطرف نمایند.

صافکاری و نقاشی (24 ساعته)

قیمت صافکاری ماشین در 1402

قیمت شاسی کشی ماشین سواری200,000 الی 800,000 تومان
قیمت شاسی کشی ماشین شاسی بلند500,000 الی 1,500,000 تومان
قیمت تعویض سپر ماشین ایرانی150,000 الی 390,000 تومان
قیمت تعویض سپر ماشین خارجی530,000 الی 1,100,000 تومان
قیمت صافکاری سنتی (بابت هر قطعه)230,000 الی 590,000 تومان
قیمت صافکاری مدرن با دستگاه PDR(بابت هر قطعه)1,150,000 الی 6,400,000 تومان
قیمت لیسه گیری خطوط روی بدنه330,000 الی 1,100,000 تومان
قیمت تعمیر سپر230,000 الی 880,000 تومان
قیمت نقاشی بابت هر قطعه(ماشین ایرانی)330,000 الی 580,000 تومان
قیمت نقاشی بابت هر قطعه(ماشین خارجی)590,000 الی 1,180,000 تومان

اصول صافکاری خودرو:

  1. تحلیل آسیب: قبل از هر اقدامی، باید آسیب دیدگی را دقیقاً تحلیل کرد و اهمیت آن را بر اساس نوع و مقدار آسیب، نوع خودرو، و موقعیت آسیب دیده ارزیابی کرد.
  2. استفاده از تجهیزات مناسب: صافکاران برای اجرای بهترین نتایج، از تجهیزات و ابزارهای مدرن و مناسب برای هر نوع صافکاری استفاده می‌کنند.
  3. فرآیند پیش‌تیمار: قبل از صافکاری، سطح آسیب دیده با فرآیندهای پیش‌تیمار مانند شستشو و تمیزکاری مؤثر، آماده می‌شود.
  4. نقاشی دقیق: استفاده از رنگ‌ها و مواد مناسب با استانداردهای خودروسازی جهت نقاشی دقیق و هماهنگ با سایر قسمت‌های بدنه.

انواع صافکاری ماشین در محل:

  1. صافکاری بی‌رنگ با چسب حرارتی: برای تعمیر آسیب‌های کوچک بدنه، از روشی با چسب حرارتی استفاده می‌شود که امکان ترمیم سریع و آسان را فراهم می‌کند.
  2. صافکاری با دستگاه مکش: از دستگاه‌های مکش برای صافکاری آسیب‌های فرورفتگی و خطوط ریز بدنه استفاده می‌شود.
  3. صافکاری با رنگ: برای ترمیم آسیب‌های جدی و ایجاد لایه حفاظتی روی بدنه، از روش صافکاری با رنگ بهره‌مند می‌شود.

عوامل مؤثر بر قیمت صافکاری ماشین:

  1. میزان آسیب: مقدار و نوع آسیب دیدگی به بدنه، بر تعیین قیمت تاثیرگذار است.
  2. نوع خودرو: تفاوت‌ها در نوع خودرو و استفاده از تکنولوژی‌های مختلف در تعمیرات، قیمت را متأثر می‌کند.
  3. نوع صافکاری: انتخاب نوع صافکاری (بی‌رنگ، با دستگاه مکش یا با رنگ) نقش مهمی در تعیین هزینه دارد.
  4. محل انجام خدمات: قیمت‌ها در مناطق مختلف شهری ممکن است متغیر باشند و تعیین کننده هزینه صافکاری باشد.

با این اطلاعات، افراد قادرند تصمیمات بهتری درباره صافکاری خودروهایشان بگیرند و خودرویی با ظاهری براق و ترمیم‌شده داشته باشند.

در مواجهه با آسیب‌های جدی، صافکاری به صورت کامل و کارشناسی باید انجام شود تا اثرات ناشی از تصادف به‌طور کامل از بین بروند. این تعمیرات باید به‌طور یکدست و با حساسیت انجام شوند تا خودرو پس از تعمیرات دوباره به شکل اصلی خود بازگردد.

صافکاری کاپوت:

کاپوت به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ظاهری خودرو، دارای تأثیر زیادی بر زیبایی آن است. در صورت آسیب و فرورفتگی کاپوت، با اجرای صافکاری متخصصانه می‌توان به‌سرعت این آسیب‌ها را برطرف کرد و زیبایی خودرو را بازیابی کرد.

صافکاری قسمت دوبل:

بخش‌هایی از بدنه خودرو به صورت دوبل طراحی شده‌اند و این بخش‌ها نقش مهمی در افزایش استحکام بدنه دارند. بنابراین، برای رفع فرورفتگی در این قسمت‌ها، نیاز به تخصص بالا و اجرای صافکاری حرفه‌ای است. این موارد به بهترین شکل توسط صافکاران ماهر ارزیابی و انجام می‌شوند.

نمونه کار ها

سرامیک دنا در ورامین
بازسازی ماشین در ورامین
صافکاری ماشین در ورامین
بازسازی پژو در ورامین
بازسازی و صافکری mvm در ورامین
بازسازی و صافکاری هیوندا در ورامین
سرامیک سمند در ورامین

صافکاری خودرو با رنگ

مراحلتوضیحات
بدون تراش رنگ:این مرحله به کمک بتونه و بدون نیاز به سنباده، رنگ مستقیماً بر روی قطعه آسیب‌دیده اعمال می‌شود.
با تراش کامل رنگ:در این مرحله، با استفاده از سنباده، رنگ‌های باقی‌مانده به‌جای مونده روی سطح خودرو حذف می‌شود.
روش بادگیری:این مرحله شامل همزمان استفاده از سنباده و بتونه‌کشی برای صاف کردن سطح قطعه می‌باشد.
مراحل صافکاری ماشینتوضیحات
1. بررسی شدت آسیب و دسترسی به قطعه:کارشناس با بررسی شدت آسیب و دسترسی به قطعه ابتدا مشخصات تعمیرات را بررسی می‌کند.
2. تمیزکاری پشت قطعه:با استفاده از سمباده و آب، قسمت پشتی قطعه کامل تمیز شده و برای صافی‌سازی آماده می‌شود.
3. سنباده زدن جلوی قطعه:با سمباده‌های درشت و سوهان‌های زبر، رنگ قسمت جلوی قطعه زده شده و لایه‌های باقی‌مانده حذف می‌شوند.
4. شعله مستقیم:با استفاده از شعله مستقیم، قطعه نرم شده و امکان تغییر شکل به صافکار فراهم می‌شود.
5. بازرسی با نور:با استفاده از نور خورشید یا اشعه فرابنفش، ناهمواری‌ها بر روی قطعه بررسی و با مشتی صاف شده و ترمیم می‌شوند.
6. بتونه و بتونه‌کشی:در قسمت‌های با فرورفتگی بیشتر از روش بتونه و بتونه‌کشی استفاده شده و قطعه صاف شده و کشیده می‌شود.
7. نقاشی و رنگ‌آمیزی:پس از صاف‌سازی، نقاش رنگ‌آمیزی با لایه‌های پرایمر، پایه و کلیر را اجرا می‌کند.
8. تطبیق رنگ:در این مرحله، رنگ قطعه با کد رنگی کارخونه تطبیق داده می‌شود تا هماهنگی با سایر بخش‌های خودرو حاصل شود.
9. پولیش‌کاری:برای یکدست شدن رنگ قطعه با سایر بخش‌های خودرو، پس از نقاشی، پولیش‌کاری انجام می‌شود.
برای درخواست صافکاری با رنگ در تهران، اتوآچار همراه شماست!اگر به صافکاری با رنگ در تهران نیاز دارید، تیم اتوآچار با تخصص و تجربه در این زمینه آماده به خدمتگذاری است. برای درخواست خود، با ما تماس بگیرید و خدمات حرفه‌ای را تجربه کنید.

فواید صافکاری با رنگ:

  1. ترمیم آسیب‌ها: صافکاری با رنگ امکان ترمیم آسیب‌های بدنه خودرو را فراهم می‌کند، از جمله خطوط و خرابی‌های رنگ.
  2. ترمیم ظاهر: این روش به تعمیر و ترمیم ظاهر ماشین کمک می‌کند، به ویژه در مواردی که رنگ قطعه تغییر کرده است.
  3. لایه حفاظتی: صافکاری با رنگ، لایه حفاظتی جدیدی بر روی بدنه ایجاد می‌کند که از آسیب‌های آتی و نفوذ مواد خارجی جلوگیری می‌کند.
  4. یکدستی با دیگر نواحی: پس از رنگ‌آمیزی و پایان کار، با پولیش و پرداخت به جزئیات، قسمت صاف‌شده به‌خوبی با سایر نواحی خودرو هماهنگ می‌شود.

نکات:

  1. هزینه: صافکاری با رنگ ممکن است هزینه بالایی داشته باشد، به‌ویژه اگر نیاز به تعویض رنگ بزرگی باشد.
  2. زمان‌بر: این فرآیند زمان‌بر است و ممکن است خودرو برای مدتی از دسترس خارج شود.
  3. نیاز به مهارت: اجرای صافکاری با رنگ نیاز به مهارت و تجربه دارد و برخی مراحل ممکن است نیاز به تخصص داشته باشند.
  4. رنگ یکدست: اگر رنگ انتخابی با کد رنگی کارخانه همخوانی نداشته باشد، ممکن است یکدستی با سایر نواحی خودرو مشکل‌ساز شود.
  5. نیاز به تخصص: صافکار باید با نوع رنگ، رنگ‌آمیزی، و پولیش‌کاری خوب آشنا باشند تا نتیجه نهایی به دلخواه باشد.

به طور کلی، صافکاری با رنگ در صورت اجرا به درستی، از فواید بسیاری برخوردار است اما نیازمند مهارت و دقت زیادی است.

صافکاری خودرو به روش بی‌رنگ با میله PDR

صافکاری pdr در ورامین و قرچک
مراحل توضیحات
بررسی سطح آسیب‌دیده با استفاده از مشاهده یا ابزارهای تخصصی.در این مرحله، تعیین می‌شود که چه قدر از بدنه خودرو آسیب دیده است و با استفاده از ابزارهای تخصصی مشخصات آسیب‌ها بررسی می‌شوند.
باز کردن بخش‌های آسیب‌دیده برای دسترسی به نقاط تعمیر.برخی از بخش‌های آسیب‌دیده باید باز شوند تا صافکاران به نقاط دقیق آسیب دسترسی داشته باشند و تعمیرات انجام شود.
استفاده از میله‌های مختلف برای ترمیم خطوط و خرابی‌ها.با استفاده از میله‌های اختصاصی PDR، خطوط و خرابی‌های آسیب‌دیده ترمیم و به حالت اولیه بازمی‌گردانده می‌شوند.
بررسی نهایی سطح خودرو بعد از تعمیرات.پس از ترمیمات، سطح خودرو به دقت بررسی می‌شود تا از صاف شدن نهایی قطعه اطمینان حاصل شود.
پولیش کاری برای حصول ظاهر براق و زیبا.در این مرحله، با استفاده از فرآیند پولیش کاری، سطح خودرو تمیز و براق شده و ظاهر جذاب و زیبایی به آن داده می‌شود.

فواید صافکاری بی‌رنگ با میله PDR:

  1. بدون نیاز به رنگ: این روش به‌طور کامل بدون نیاز به رنگ اجرا می‌شود، که هزینه و زمان مرتبط با رنگ‌آمیزی را کاهش می‌دهد.
  2. سرعت بالا: صافکاری با میله PDR معمولاً سریع‌تر از روش‌های صافکاری با رنگ است و خودرو را در مدت کمتری به حالت اولیه بازمی‌گرداند.
  3. حفظ ارزش خودرو: این روش به دلیل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، حفظ ارزش و ظاهر اصلی خودرو را تضمین می‌کند.
  4. مناسب برای آسیب‌های کوچک: برای آسیب‌های کوچک مانند خطوط و دینگ‌ها، صافکاری با میله PDR گزینه‌ی مناسبی است.

نکات:

  1. محدود به آسیب‌های کوچک: این روش بیشتر برای آسیب‌های کوچک و سطوح صاف مناسب است و در موارد آسیب‌های بزرگ‌تر، ممکن است نتایج بهینه‌ای نداشته باشد.
  2. نیاز به تخصص: صافکاری باید با تکنیک‌ها و ابزارهای مربوط به میله PDR آشنا و ماهر باشند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
  3. قابلیت محدود در ترمیم برخی آسیب‌ها: در برخی موارد، ممکن است صافکاری با میله PDR قابلیت ترمیم کامل برخی آسیب‌ها را نداشته باشد و نیاز به روش‌های دیگر باشد.
  4. هزینه در موارد خاص: در برخی موارد خاص، ممکن است هزینه صافکاری با میله PDR کمی سنگین باشد، اما این به نوع و میزان آسیب بستگی دارد.

صافکاری با میله PDR به‌عنوان یک روش موثر و بدون رنگ، در تعمیرات خودروهایی با آسیب‌های کوچک مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

صافکاری خودرو به روش بی‌رنگ با چسب حرارتی

مراحلتوضیحات
بررسی شدت آسیب و فرورفتگی.در این مرحله، ابتدا شدت آسیب و فرورفتگی‌های بدنه خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نحوه تعمیرات به دقت مشخص گردد.
تمیزکاری دقیق سطح اطراف خرابی.پس از بررسی، سطح اطراف خرابی با دقت تمیزکاری می‌شود تا از هر گونه ذرات یا آلودگی پاک شود.
برش دادن چسب حرارتی به اندازه‌ی آسیب.چسب حرارتی به اندازه‌ی آسیب برش داده می‌شود تا در مرحله بعدی به بهترین شکل بر روی سطح خرابی قرار گیرد.
استفاده از ابزار حرارتی برای چسب حرارتی.ابزار حرارتی (معمولاً پیستول حرارتی) برای ذوب شدن چسب حرارتی و چسبیدن به سطح خرابی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ترمیم و تثبیت نهایی چسب حرارتی.پس از اعمال حرارت، چسب حرارتی ترمیم می‌شود و به سطح مورد نظر چسبیده و تثبیت نهایی می‌یابد.
پولیش و واکس برای ترتیب نهایی و براق کردن سطح.در مرحله آخر، با استفاده از فرآیند پولیش و واکس، سطح ترمیم شده تمیز شده و براقی آن بهبود داده می‌شود.

فواید صافکاری بی‌رنگ با چسب حرارتی:

  1. حفظ اصلیت رنگ: این روش به دلیل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی، رنگ اصلی خودرو را حفظ می‌کند و از تغییرات رنگ واحد جلوگیری می‌کند.
  2. تعمیر آسیب‌های کوچک: برای تعمیر آسیب‌های کوچکی که به رنگ مستقیم ماشین نیز نخورده‌اند، این روش گزینه‌ای موثر است.
  3. سرعت بالا: صافکاری با چسب حرارتی معمولاً سریع‌تر از روش‌های صافکاری با رنگ است و زمان تعمیر را به حداقل می‌رساند.
  4. مهارت مورد نیاز کمتر: نسبت به برخی روش‌های صافکاری با رنگ، صافکاری با چسب حرارتی نیاز به مهارت و تخصص کمتری دارد و برای تعمیرکاران جدید نیز قابل یادگیری است.

نکات:

  1. تأثیرات حرارت: استفاده از حرارت ممکن است در برخی موارد به ساختار و رنگ خودرو تأثیر بگذارد و نیاز به تنظیمات دقیق تر داشته باشد.
  2. محدودیت در تعمیر آسیب‌های بزرگ: در موارد آسیب‌های بزرگ‌تر، این روش ممکن است نتواند نتایج مطلوبی ایجاد کند و نیاز به روش‌های دیگر باشد.
  3. نیاز به چسب حرارتی مخصوص: استفاده از چسب حرارتی مخصوص و به‌موقع بسیار حائز اهمیت است و انتخاب اشتباه ممکن است به نتایج منفی منجر شود.
  4. محدود به آسیب‌های سطوح صاف: این روش به خوبی برای آسیب‌هایی که سطوح صاف و بدون طعمه دارند مناسب است و در موارد دیگر نمی‌تواند به‌خوبی جوابگو باشد.

صافکاری بی‌رنگ با چسب حرارتی به‌عنوان یک روش سریع و موثر در تعمیرات خودروهایی با آسیب‌های کوچک و بدون رنگ، جایگاه خود را در عرصه تعمیرات خودرویی یافته است.

صافکاری خودرو به روش بی‌رنگ با دستگاه مکش

مراحل توضیحات
شستشوی دقیق ماشین برای بررسی آسیب‌ها.در این مرحله، ماشین به دقت شسته می‌شود تا هرگونه آسیب و فرورفتگی بر روی بدنه شناسایی شود.
مکش هوا و فشار با دستگاه مکش برای جذب و صاف کردن فرورفتگی‌ها.با استفاده از دستگاه مکش، هوا و فشار به طور همزمان ایجاد می‌شود که باعث جذب فرورفتگی‌ها می‌شود و سطح بدنه خودرو صاف می‌شود.
ترازبندی سطح برای صافی و همگن کردن آن.پس از مرحله مکش، سطح خودرو ترازبندی می‌شود تا یک صفحه همگن و صافی ایجاد گردد.
استفاده از مواد پرکننده در صورت نیاز.اگر نیاز به پرکننده برای تعمیرات خاصی باشد، در این مرحله از مواد پرکننده استفاده می‌شود.
پولیش و واکس برای تمیز و براق کردن سطح خودرو.در مرحله آخر، با استفاده از فرآیند پولیش و واکس، سطح خودرو تمیز شده و براقی آن بهبود داده می‌شود.

فواید صافکاری بی‌رنگ با دستگاه مکش:

  1. حفظ اصلیت بدنه: این روش از ایجاد خطوط یا تغییر رنگ در بدنه خودرو جلوگیری می‌کند و اصلیت ظاهری خودرو را حفظ می‌کند.
  2. سرعت و کارایی: صافکاری با دستگاه مکش به دلیل کاربرد دستگاه‌های پیشرفته، به صورت سریع و با کیفیت اجرا می‌شود و زمان تعمیرات را به حداقل می‌رساند.
  3. مهارت نسبتاً کمتر: نسبت به برخی روش‌های صافکاری با رنگ، این روش به مهارت کمتری احتیاج دارد و حتی برای تعمیرکاران تازه‌کار قابلیت یادگیری آسان دارد.
  4. تعمیر آسیب‌های کوچک: برای آسیب‌های کوچک و فرورفتگی‌های سطحی بدون نیاز به صافکاری با رنگ، این روش انتخاب مناسبی است.

نکات:

  1. محدودیت در آسیب‌های بزرگ: در موارد آسیب‌های بزرگ‌تر، این روش ممکن است نتواند به‌خوبی جوابگو باشد و نیاز به روش‌های دیگر باشد.
  2. نیاز به دستگاه‌های خاص: استفاده از دستگاه‌های مکش پیشرفته و مناسب بسیار حائز اهمیت است و عدم دسترسی به این دستگاه‌ها ممکن است عملکرد را تحت تأثیر قرار دهد.
  3. محدود به آسیب‌های سطوح صاف: صافکاری با دستگاه مکش به خوبی برای آسیب‌هایی که سطوح صاف و بدون طعمه دارند مناسب است و در موارد دیگر نمی‌تواند به‌خوبی جوابگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *